پشتیبانی فنی و مهندسی

دپارتمان پشتیبانی فنی و مهندسی کایر پایپ ارائه ‌دهنده خدمات مشاوره تخصصی، طراحی و نظارت در زمینه سیستم‌های تأسیسات مکانیکی ساختمان، در دو بخش اصلی آبرسانی بهداشتی و سیستم‌های سرمایشی- گرمایشی است. این دپارتمان به ارائه راهکارهای متنوع در انتخاب سیستم‌های آبرسانی بهداشتی اعم از انشعابی، کلکتوری و کلکتوری- انشعابی و همچنین سیستم‌های سرمایشی-گرمایشی از قبیل گرمایش از کف، رادیاتور، فن‌کویل و غیره به مخاطبین خود می‌پردازد.

خدمات سیستم های آبرسانی:

انتخاب بهترین روش آبرسانی برای سیستم‌های آب سرد و گرم بهداشتی و یا سیستم‌های سرمایشی-گرمایشی (رادیاتور و فن‌کویل)، متناسب با نیاز ساختمان از اهمیت بالایی برخوردار است. شناخت مزایا و معایب روش‌ها و پیشنهاد استفاده از آن‌ها بر اساس شرایط ساختمان، توسط دپارتمان خدمات فنی و پشتیبانی کایر پایپ انجام می‌شود.

طراحی سیستم‌های آبرسانی تنوع و گستردگی بالایی دارد. برآورد بار سرمایشی-گرمایشی، شناخت اقلیم ساختمان، نوع کاربری فضاهای مختلف، محدودیت‌های طراحی در فضاهای ساختمان از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در طراحی هستند.

 

در کنار طراحی اصولی و انتخاب محصولات باکیفیت، طریقه‌ی نصب و اجرای این محصولات نقش به سزایی در کیفیت نهایی سیستم اجرا شده دارد. استفاده از کادر مجرب و آموزش دیده و تجهیزات به‌روز، اجرای اصولی سیستم را به همراه داشته و سطح بالای آسایش کارفرما را فراهم می‌نماید.

بررسی دقت در اجرای سیستم آبرسانی و گرمایشی، رعایت قوانین و الزامات اجرای لوله‌کشی و انجام تست فشار بر اساس دستورالعمل تست کایر پایپ در مراحل اجرا و پس از اتمام کار، همراه با ثبت و بایگانی مستندات لازم و اعطای بیمه نامه 5 ساله بیمه ایران، عملکرد مطلوب سیستم را تضمین می‌کند.

خدمات سیستم‌های گرمایش و سرمایش:

ارائه مشاوره در زمینه انتخاب نوع سیستم گرمایشی و یا انتخاب چند نوع سیستم گرمایشی به صورت همزمان برای یک ساختمان، ارائه راهکارهای مفید در جهت انتخاب روشی‌ مناسب و به‌روز برای کنترل دما، انتخاب سیستم‌های گرمایشی بر مبنای نوع مواد و مصالح به کار رفته و نوع ساختمان توسط دپارتمان خدمات فنی و پشتیبانی کایر پایپ انجام می‌شود.



طراحی سیستم‌های آبرسانی تنوع و گستردگی بالایی دارد. برآورد بار سرمایشی-گرمایشی، شناخت اقلیم ساختمان، نوع کاربری فضاهای مختلف، محدودیت‌های طراحی در فضاهای ساختمان از جمله مهم‌ترین عوامل تأثیرگذار در طراحی هستند.

 

آنچه سیستم گرمایش از کف را از سایر سیستم‌های گرمایشی متمایز می‌کند؛ اجرای مرحله به مرحله، دقیق و منطبق بر نقشه‌ی طراحی شده است. رعایت الزامات اجرایی مختص سیستم‌های گرمایش از کف، در عملکرد صحیح این سیستم‌ها نقش به‌سزایی دارد.

با توجه به حساسیت‌های موجود در اجرای سیستم گرمایش انشعابی و گرمایش از کف، نظارت بر روند انجام آن در هر مرحله، تضمین‌کننده اجرای صحیح و عملکرد مطلوب سیستم می‌باشد. همچنین پس از پایان اجرا، تست سیستم بر اساس دستورالعمل تست کایر پایپ در مراحل اجرا و پس از اتمام کار، همراه با ثبت و بایگانی مستندات لازم و اعطای بیمه نامه 5 ساله بیمه ایران انجام می‌شود.