حضور کایرپایپ در نمایشگاه های بین المللی و رویدادهای حوزه صنعت ساختمان

اخبار و اطلاعیه

 اخبار و اطلاعیه شرکت کایرپایپ ایران شامل گردهمایی، جشنواره، جلسات رسمی، افتتاحیه و…

اخبار و اطلاعیه شرکت کایرپایپ

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران

مشاهده تصویر سه بعدی تور کایرپایپ

بیست و سومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان هر ساله با حضور شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی در ایران برگزار می‌شود. امسال نیز این نمایشگاه برگزار شد و شرکت کایرپایپ در سالن 8 میزبان علاقه مندان به حوزه تاسیسات و لوله‌های پنج لایه در صنعت ساختمان بود. این غرفه در قالب تور آشنایی با فعالیت‌ها و محصولات شرکت کایرپایپ و شامل عناوین: به تور کایرپایپ خوش آمدید، کایرپایپ کیست؟ کایرپایپ چیست؟ ثبت لحظه کایرپایپ، کایرپایپ چگونه؟ لحظه ماندگار کایرپایپ، کایرپایپ چرا؟ و طعم خوش کایرپایپ می‌شد که با استقبال مراجعه کنندگان، مهندسان و متخصصان صنعت ساختمان و تاسیسات مواجه شد.

 

اخبار و اطلاعیه

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان شیراز

  • 7 الی 10 تیر 1402
  • محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان فارس

نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز با موضوع نمایش تولیدات در زمینه لوله و اتصالات، شیرآلات، بتن های آماده و نیمه آماده، آسانسور، تیرچه و بلوک، فوم، سیستم های تاسیساتی، کلید و پریز هر ساله با حضور شرکت های داخلی و خارجی در استان فارس برگزار می شود.
شرکت کایرپایپ به عنوان تولیدکننده لوله های پنج لایه جوشی در این نمایشگاه حضور داشت. نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان شیراز با هدف معرفی تولیدات، فروش، جذب مشتری، افزایش حجم مبادلات، کمک به انتخاب محصولات و خدمات ساختمانی و به اشتراک گذاری تجربیات، دانش، مهارت و فناوری های نوین هر سال در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز برگزار می شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد

  • 23 تا 26 خرداد 1402
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان (معماری و عمران) صنایع سرمایشی گرمایشی در زمینه سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی، مصالح ساختمانی، تجهیزات آشپزخانه، در و پنجره، لوله و اتصالات، معماری و دکوراسیون داخلی و نشریات است و در کنار آن سمینار و کارگاه آموزشی با همکاری سازمان نظام مهندسی خراسان رضوی برگزار شد.

شرکت کایرپایپ در این نمایشگاه که با هدف معرفی ظرفیت‌های داخلی و خارجی، رونمایی و آشنایی با محصولات جدید در زمینه‌های مختلف ساختمانی کشور، ایجاد اشتغال و رونق تولید و توسعه صادرات حوزه صنعت ساختمان، برگزار شد، حضور داشت. این شرکت جدیدترین نسل لوله های مورد استفاده در تاسیسات مکانیکی یعنی لوله های تلفیقی چند لایه فلز و پلیمر به تولید رسانده است.

این نمایشگاه در مساحت ۲۵ هزار متر‌مربع و با حضور ۱۸۰ شرکت شامل ۷۰ شرکت از داخل استان خراسان رضوی و ۱۱۰ شرکت از دیگر استان‌های کشور شامل خراسان شمالی، خراسان جنوبی، تهران، البرز، اصفهان، مازندران، آذربایجان غربی، مرکزی، خوزستان، کرمانشاه، یزد و فارس در مشهد برگزار شد.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز

  • 2 تا 5 خرداد 1402
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان با موضوع اریه محصولات و خدمات در حوزه‌ مصالح ساختمانی، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، ماشین آلات بتنی و صنعتی، چینی و سرویس بهداشتی، آجرنما، کفپوش، آسانسور، قطعات وابسته، درب و پنجره های یو پی وی سی و آلومینیومی، سقف کاذب، عایق های رطوبتی، درب اتوماتیک، لوله و اتصالات پلی پروپیلن، سیستم های تهویه مطبوع، دستگاه های گرم کننده تابشی در نمایشگاه بین المللی تبریز برگزار شد.

این نمایشگاه با حضور شرکت های داخلی و خارجی از استان های آذربایجان شرقی و غربی، تهران، اصفهان، خراسان رضوی، مرکزی، البرز، یزد، گلستان، خراسان شمالی و فارس و نمایندگانی از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، ژاپن، کره جنوبی، مالزی و تایوان در زمینی به مساحت بیش از ۲۲ هزار و ۲۰۰ مترمربع فضای مسقف و یک هزار و ۷۵۰ مترمربع فضای باز دایر شد.

محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان مشهد

  • 25 تا 28 خرداد 1401
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی مشهد

بیست و سومین نمایشگاه بین اللملی صنعت ساختمان ( معماری و عمران )، صنایع سرمایشی و گرمایشی مشهد از تاریخ 25 خرداد لغایت 28 خرداد ماه سال 1401 در شهر مشهد  برگزار شد.
شرکت کایرپایپ اولین تولید کننده لوله و اتصالات پنج لایه جوشی در این نمایشگاه به عنوان بزرگترین نمایشگاه صنعت ساختمان در شرق و شمال شرق کشور، میزبان فعالان، متخصصان،کارشناسان و علاقمندان به صنعت تاسیسات بوده است.

نمایشگاه صنعت ساختمان تبریز - خرداد 1401

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تبریز

  • 3 تا 6 خرداد 1401
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تبریز

بیست و هفتمین نمایشگاه بین اللملی صنعت ساختمان تبریز از تاریخ 3 خرداد لغایت 6 خرداد ماه سال 1401 در شهر تبریز برگزار شد. افتتاحیه این دوره از نمایشگاه روز سه‌شنبه سوم خرداد ماه برگزار شد و در آن شرکت‌ها و تولیدکنندگان وابسته به حوزه ساختمان حضور خواهند داشت.

شرکت کایرپایپ در اولین رویداد بین‌المللی بعد از همه‌گیری کرونا اقدام به نمایش آخرین محصولات خود شامل لوله و اتصالات پنج لایه جوشی نمود.

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تهران IRAN HVAC&R -1401

نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تهران

  • 19 تا 22 مهر 1401
  • محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران

بیست‌ و یکمین نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی و تهویه مطبوع تهران سال 1401 از 19 مهر ماه آغاز و تا 22 مهر دایر شد.
این نمایشگاه زمینه ساز فرصت‌ بسیار ارزشمند برای شرکت کایرپایپ بود تا با عرضه دستاوردها و محصولات، جایگاه برند خود را در این تاسیسات و لوله و اتصالات پنج لایه تثبیت کند. نمایشگاه بین‌المللی تاسیسات ساختمان، سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی تهران IRAN HVAC&R همه ساله با شرکت تعداد قابل‌توجهی از برندهای صنعتی داخلی و بین‌المللی در محل نمایشگاه‌های دائمی تهران برگزار می‌شود. از این نمایشگاه به عنوان یک رویداد بزرگ صنعتی در حوزه تاسیسات در خاورمیانه یاد می شود.